28 Nisan 2016 Perşembe

İmza Kampanyası Arayışı


Daha önce şu yazımda kolay bitcoin kazanma yöntemlerinde imza kampanyalarından bahsetmiştim. Ben Bitcoin konusunda çok fazla bilgiye sahip olmadığımdan ve foruma bazen bir kaç hafta girmediğim zamanlar olduğu için haftada atılması gereken minimum mesaj sayısı olmayan bir kampanya olan Yobit'e atılmıştım. Ne güzel attığım her mesajda 15-16 kuruş değerinde Bitcoin kazanıyordum. Bu Bitcoinleri de biriktirerek Yobit'in borsasında Dogecoin'e çeviriyor onu da Poloniex'e aktararak altcoin al sat ile bu parayı çoğaltmaya çalışıyordum. Ama Yobit aldığı bir kararla imza kampanyasında Bitcoin Talk forumundaki local forumlara atılan mesajları saymayacağını duyurdu. Böylece benimde arayışım başlamış oldu.

Yobit local forumları saymama başladıktan sonra nasıl planlar yaptığımı anlatmadan önce daha iyi anlamanız için Bitcoin Talk'ın rank sistemini anlatmamda yarar var. İmza kampanyaları belli bir rank veya üzerinde olmanızı ister. Rankınız attığınız mesaja göre değil activty'nize göre belirlenir. Activity'niz ise potansiyel activty'nizi geçemez. Forumun belirlediği 14 günlük periyotlarda en az bir mesaj atmışsanız 14 potansiyel activity kazanmış olursunuz. Bitcoin Talk forumunun kuralları birden çok hesap açmanıza izin veriyor. Ben de ileride belki lazım olur düşüncesiyle başka bir hesap açmıştım ve aklıma geldikçe bu hesaba girerek mesaj atıyordum. Böylece sadece 4 mesaj atmama rağmen 56 potansiyel activity'im olmuştu. Yani şimdi ben bir gün içinde 52 mesaj atsam bu hesapla hesabımın activity'si direk 56 olacak. Ama 4 mesaj attığım için 4 activity'de. Yobit local forumları saymamaya başladığında ben de Member hesabımı sadece İngilizce forumlara yazarken bu arada sırada mesaj yazdığım hesabımı da Türkçe forumlara mesaj yazarken kullanmaya karar verdim. Böylece Yobit'in imza kampanyasından çıkmadan hem Yobit'ten hem de bu yeni hesabımı Jr. Member yaptıktan sonra gireceğim imza kampanyasından kazanç sağlamayı uygun gördüm. Lakin bu yeni hesabım Jr. Member olana kadar iki üç hafta attığım mesajlardan hiç bir şey kazanamayacağım.

Yan hesabımı Jr. Member'a yükseltirken bir yandan da koşulları uygun bir imza kampanyası arayışı içine girdim. Local post ve Jr. Memberları kabul eden iki tane imza kampanyası var. Bunlar; Secondstrade ve 777Coin. 777Coin Newbie'leri de kabul etmesine rağmen katılmadım çünkü haftada en az 20 mesaj yazmamızı istiyor. Ben haftada ortalama 5 mesaj yazıyorum foruma. Bu yüzden bu kampanyayı hemen eledim. Secondstrade'de de benzer bir uygulama var ama Secondstrade haftada en az 10 mesaj yazmamızı istiyor. Bu yüzden şu an gözüme bu kampanyayı kestirdim. Haftada 10 mesaj yazmaya devam edebilir miyim bilmiyorum. Ama imza kampanyası olayı çok hoşuma giden bir olay olduğu için bu işin dışında kalmak istemiyorum. Düşünsenize bir forumdaki hesabınızın imzasına reklam alıyorsunuz ve o forumda mesaj yazarak para kazanıyorsunuz. Çok basit ve güzel bir kazanç yöntemi değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder