25 Nisan 2016 Pazartesi

Blood The Last Vampire

Genel Anime Tanıtımı:

Yayın Tarihi: 18/11/2000
Yapımcı Şirket: Production I.G
Tür: Korku, Vampir, Aksiyon
Süre: 48 Dakika

Emeği Geçenler: 
Yönetmen: Hiroyuki KITAKUBO, Kazuya KISE, Shinji TAKAGI
Senaryo: Kenji KAMIYAMA, Hiroyuki KITAKUBO, Mamoru OSHII
Animasyon: Akiharu ISHII, Hiroyuki OKIURA, Ikuo KUWANA, Kazuchika KISE
Müzik: Yoshihiro IKE
Dizayn: Katsuya TERADA, Atsushi MATSUMOTO
Orjinal Eser: Mamoru OSHII

Tanıtım:
Bu kısa anime film, Saya isimli saf kan bir vampir kızın insanlarla beslenen vampirleri öldürmesi etrafında şekilleniyor. Saya dünya üzerinde hayattaki son saf kan vampirdir. Japonya'da gizli bir kuruluşta saf kan olmayan vampirleri öldürme işini yaparken Yokota'daki Amerikan üssünde şüpheli ölümlerin sorumlusu olan vampiri öldürmek için görevlendirilir. Ama bu kez hedefi bir değil üç vampirdir.

VCD Tanıtımı ve Düşüncelerim:

Türkiye'de Çoğaltan Şirket: Cinemedya, Spotek
Fiyat: Ben 3 TL'ye aldım. Araştırdım ama internette su an satan bir yer bulamadım. Şu an satan var mıdır? Veya ne kadara satarlar hiç bir bilgim yok.

Arka Kapaktaki Tanıtım Yazısı:
Japonya 1966... "Saya" canavarları yok eden gizli bir takım. Cadılar Bayramından hemen önce Tokyo'daki bir liseye öğrenci kimliğinde gönderilen Saya, iki sınıf arkadaşının vampir olduğunu öğrenir. Okula saldırmak üzere olan vampirlerle savaş başlamıştım.

Düşüncelerim:
Bu zamana kadar para verip aldığım tek orjinal VCD bu. Bundan 4-5 yıl önce Yunus Market'ten 3 TL'ye almıştım. Açıkçası çok da memnun kalmadım. Büyük bir ihtimal ben aldığım zaman fabrikadan çıkalı en az 5 sene olmuş olacak ki kabı parçalandı. İlk izlediğim zamanlar dublajının kötü olduğunu düşünüyordum. Ama sonradan çevirisinin berbat ötesi olduğu için dublajının bana kötü geldiği kanaatine vardım. Yani o kadar kötü çevirmişlerki dublajı hakkında bir şey diyemiyorum. Tabi ilk aldığım zamanlar böyle kuru kuruya eleştirmek olmaz Türkiye'de bu animeyi DVD ve VCD olarak çoğaltan şirketle iletişime geçerek bu kötü yanlarını belirteyim dedim. Ama bu şirketlere ulaşamadım.


VCD'nin kapak resimleri ve tasarımları güzel bence. Ama tanıtım yazısını yazan eleman bir kere olsun açıp animeyi izleyip öyle yazsaymış yazıyı keşke. Bir de kutusu çok kalitesiz 1 hafta geçmeden parçalanmaya başlamıştı. Belki çok uzun zaman önce paketlendiğindendir.

Animeyi beğenmedim açıkçası. Zaten çok işlenen bir konu "vampirler". Bu anime benzerlerinden farklı bir şeyler ortaya koyamadığı için ortalama altı bir yapım olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder