14 Nisan 2016 Perşembe

Netten Para Kazanma Çabalarım

Netten internet siteleri sayesinde para kazanmak yıllar boyunca denediğim ama çeşitli imkansızlıklar ve tembelliğim nedeniyle başarılı olamadığım bir uğraş. Bu uğraşlarımın getirdiği az miktardaki bilgi birikimi sonunda azda olsa para kazanmama vesile oldu. Şu anda 5 blogtan (Bu blog hariç çünkü daha bir şey kazanmadım) günde ortalama 50 kuruş civarı bir para kazanıyorum.

Bunun için kullandığım şeyler:
-Blogger
-Link kısaltma platformları
-Popup reklam platformları
-CPM ve CPC reklam platformları

Blogger bu blogda da kullandığım Google'ın ücretsiz blog servisi. Kullanımı gayet basit ve kullanıcıları bir çok imkan ve özgürlük sunuyor. Blogger ile her kes kolaylıkla bir blog açabilir. Zamanla edineceğiniz tecrübe ile Blogger'da çok iyi bloglar hazırlayabilirsiniz.

Link kısaltma sitelerini sadece indirme linklerinde kullanıyorum. Genellikle Adf.ly ve Link.tl'yi kullanıyorum. Adf.ly'nin Türkiye için kazanç oranları düşük ama uzun süredir kullandığım için hali hazırda kısalttığım linklerin heba olmaması için halen daha kullanmaya devam ediyorum. Şu anda Adf.ly'den günde ortalama 0.03$ kazanıyorum. Şu ana kadar Adf.ly'den 2 defada toplam 12.50$ para çektim. Link.tl'yi Türkiye için kazanç oranları yüksek olması sebebiyle tercih ediyorum. Şu anda Link.tl sayesinde günde ortalama 0.045 Lira kazanıyorum. Şimdiye kadar Link.tl'den hiç para çekmedim.

Popup reklam olarak Popads.net kullanıyorum. Sayımları ve kazançları önceden kullandığım popads reklam platformlarından daha iyi. Şu anda günde ortalama 0.12$ kazanıyorum. Popup reklamlardan nefret etmeme rağmen kullandığım bloglarla aynı kategorilerdeki bütün siteler popup reklam kullandığından dolayı bende kullanıyorum. Şu ana kadar Popads.net'den 2 defada toplam 11$ para çektim.

CPM ve CPC reklamlar olarak şu anda A-ads'ı kullanıyorum. Bitcoin ile ödeme yapan bir reklam platformu. Çok az kazandırıyor. Günde sadece 1 veya 2 kuruş kazanıyorum. Ama bloglarıma girenleri rahatsız etmediğinden ve akmasa da damlasın mantığıyla kullanmaya devam ediyorum. A-ads'dan bu zamana kadar toplamda 70.000 satoshi (her defasında 10.000 satoshi) ödeme aldım.

Sizde blogger'ı ve kullandığım reklam platformlarını kullanarak veya araştırıp alternatif şeyler bularak kolaylıkla hobi olarak bu işle uğraşabilirsiniz. Ama unutmayınki yeni açtığınız bir bloga ilk başlarda kimse gelmez. Ama siz uğraşarak blogu içerikle doldurdukça arama motorlarından sizin blogunuzu bulanların sayısı artacaktır. Bu alanda uğraşmaya başlayacaklara veya zaten uğraşanlara kolaylıklar dilerim.

1 yorum:

  1. In case you are looking into making cash from your visitors with popup ads - you can embed one of the most reputable companies: Propeller Ads.

    YanıtlaSil