14 Nisan 2016 Perşembe

Güzel Bir Kız Çizerken Nasıl Kezban'a Dönüştürülür

Çizdiğim kız bu (yani kezban). Buraya referans aldığım resmi de koyabilmeyi isterdim. Ama yazın bilgisayarıma format atınca kayboldu, Google'da da bulamadım. İki kelime ile anlatacak olursam eğer; Çok güzeldi. Çekik gözlü bir kızdı. Hatta Google görsellere "asian short hair girl" yazarak bulmuştum. Çizmeye ilk başta verdiği pozu değiştirerek başladım. Sonrasında anatomisini kendimin belirlediği poza uygun şekilde çizdim. Her şey çok iyi gidiyordu. Derken yüzüne geldim. Aslında anime tarzı yüz, göz çiziminde iyiyimdir. Ama bu kez ne denersem deneyeyim fotoğrafına baktığım kızla alakası olmayan üstelik bütün çizimin güzelliğini bir anda dibe düşüren bir yüz çizebildim. En sonunda pes ederek bu halde bıraktım çizimi. Halbuki ne hayallerim vardı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder