16 Nisan 2016 Cumartesi

Açılış Yazısı

Merhaba bu yazıyı okuyan muhterem kişiler. Bu yazıyı yazmanın yegane sebebi size bu blogla ilgili bilgiler vermek. Bir kaç gündür aktif olarak bir şeyler yazıp paylaşıyorum. Bundan sonra da inşallah sizlerle bir şeyler paylaşmaya devam edeceğim. Özetle bu blog kişisel bir blog ve ben bu blogda ilgilendiğim her türlü konuda kendimi ifade etmek ve sizlere duygu, düşünce ve bilgilerimi aktarmak istiyorum.

Bu blogu tekrar gün yüzüne çıkarmamın en büyük nedeni bilgi birikimi ve yeteneklerimi değerlendirerek ürettiğim envai çeşit şeyleri sizlerle paylaşarak sizlerinde faydalanmanızı sağlamak. Çizim olarak bu blogta fanartlarım, karakter tasarımlarım, diğer çizimlerim, hatta karikatür ve hüsranla son bulan eski çizgi roman denemelerimi paylaşmayı düşünüyorum. Belki nasıl çizilir, nasıl yazılır tarzı yazı serileri de yazabilirim. Ayrıca bir çok konuda bilgiliyim. Mesela tarih, ülkeler (bölgeler) coğrafyası, politika bunlardan en ön plana çıkanlar. Bunların  yanında ilgi duyduğum manga, webtoon, uzak doğu kültürü gibi şeyler hakkında da bir şeyler paylaşmak istiyorum. Mesela yakın bir zamanda (fiziki) manga ve anime arşivimdeki parçaları sizlere tanıtmayı planlıyorum. Ayrıca uğraşmakta olduğum projeler hakkında da bilgiler paylaşmak gayesindeyim. Nihayetinde her insan bir sürü şeye az veya çok ilgi duyar. Belli mi olur belki gün gelir benim alakamın olmadığı futbol hakkında bile bir şeyler yazabilirim belli olmaz.

Lakin şunu da ekleyeyim nihayetinde ben tembelin tekiyim. Şu sıralar bazı şeyleri düzenli olarak yapmaya başlamama rağmen bazı şeylerden de hala kolaylıkla usanıyorum ve yapmayı bırakıyorum. Bu bloga yazı yazmayı rutin hale getirmeyi amaçlıyorum. İnşallah bu planımda başarılı olacağım.

Bu saçma yazıyı okuduğunuz için hepinize teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder