15 Haziran 2016 Çarşamba

Sihirli Lamba 2. Bölümün Hikayesi

Sihirli Lamba'nın 2. Bölümünü Wolftoon'dan okuyabilirsiniz.

1. Bölümde yaptığım karakterlerin duruş açısındaki hatayı bu bölümde düzelttim. Ama bu kezde yine göze batacak bir hata yaptım. Çocuğu bir önceki ve bir sonraki bölümdekinden çok büyük çizdim. Ayrıca yüzünü de ne kadar benzetmeye çalışsam da bir önceki bölümdekine benzetemedim. Çocuğun elini de doğru düzgün çizemedim. Bütün bu aksilikler bana bir kez daha gösterdi ki benim oturup doğru düzgün insan anatomisine çalışmam lazım. Ama yeni denediğim her şey böyle fiyasko ile sonuçlanmadı. Cin'in yönünü çok iyi bir şekilde değiştirebildim.

Şu an çok sıkışık bir durumdayım. Evimden barkımdan oldu. Yine de aklımın bir köşesinde yeni giriştiğim Wolftoon projesi var. İleri de çizim yapamama veya daha az çizim yapma ihtimalime karşı bir light novel projesinin temellerini atmaktayım.

Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. 3. Bölümde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder