9 Haziran 2016 Perşembe

Paypal'a Alternatif

Eğer Paypal kullanıyorsanız şu üzücü haberi almışsınızdır; Paypal artık Türkiye'de faaliyet göstermeyecek. Yani Paypal hesabınızla para gönderemeyecek, alamayacaksınız, alışveriş yapamayacaksınız vb. Bu olay bir çok kişi gibi beni de Paypal'a alternatif bir internet bankacılığı platformu arayışına itti. Ama Paypal'a alternatif olabilecek bir şey bulamadım. Çünkü hiç biri Paypal kadar çok kullanılmıyor. İkinci neden ise neredeyse bu tarz internet bankacılığı platformlarının hepsi çok karışık ve çok fazla kesinti yapıyor.

Paypal'ın Türkiye'den çekilmesi ve yerine kullanabileceğim bir şey bulamamam benim moralimi bir hayli bozdu. PopAds.Net, Adf.ly, Link.tl gibi şeylerden ödememi Paypal yardımıyla alıyordum. Link.tl Türk şirketi olduğundan başka ödeme yöntemleri getirdi. Ve bu ödeme yöntemleri içerisinde direk banka hesabına ödeme seçeneği de var. Bu yüzden ödeme alt limitinin 25 TL'ye çıkması haricinde benim adıma iyi bile oldu. PopAds.Net ve Adf.ly'nin ikisi de Payoneer isimli bir şeye ödeme yapıyor. Bir taşla iki kuş vurmak için bu Payoneer'e üye oldum bende. İki çeşit üyelik vardı biri debit card alarak kayıt olmak. İkincisi banka hesabı ile. Ben banka hesabı ile kayıt oldum. Üye olması öyle kolay bir şey değildi. O kadar uğraştıktan sonra üyeliği tamamlarken birde ne göreyim her transfer için 3$ + %1 kesinti var. Ben banka hesabı ile üye oldum acaba her aldığım para direk banka hesabına gidip 3$ + %1 kesinti mi olacak yoksa hesabımda biriktirip de çekebiliyor muyum? Veya parayı alırken kesinti ve çekerken ayrı bir kesinti mi oluyor? Hiç fikrim yok. Çünkü çok karışık bir sistemleri var. İçimden bu Payoneer benim kazandığım üç beş kuruş paranın yarısına çökecekmiş gibi geliyor. Artık PopAds.Net'de 5$'ım olduğunda veya Adf.ly'de 10$'ım biriktiğinde ne gibi bir kesinti olacak ve banka hesabıma parayı nasıl aktaracağım göreceğim.

1 yorum:

  1. Are you trying to make money from your visitors using popunder ads?
    In case you do, have you tried using Pop Ads?

    YanıtlaSil