11 Aralık 2018 Salı

Düz Lise Mezunları İçin KPSS Kılavuzu


Ben Anadolu Lisesi mezunu biriyim. 2016 yılında ortaöğretim (lise) KPSS sınavından 92.03 puan aldım. Sıralamam 1580'di. 2016 yılı Aralık ayından 2018/1 merkezi atamasının sonuçları açıklanana kadar atanabilmek için ne yapmam lazım? Önceden atananlar nasıl atanmış? Kaç puanla atanmış? vb. sorulara cevap bulabilmek için araştırmalar yaptım. Ama bu araştırmalarım hep düz lise mezunları içindi. Ben de bu 2 yılın deneyimini sizlerle paylaşmaya karar verdim. Ben merkezi atamadan atanamadım ama sizler benim bilgi birikimimden faydalanarak atanabilirsiniz.

Düz lise mezunuysanız ve 89 puan üzerinde bir puan almışsanız bu blogu takip etmeniz sizin yararınıza olacaktır. Bu yazı sadece tanıtım ve index sayfası olacak.

Bundan sonra sizlere aşağıdaki konularda yazılar paylaşacağım:
  • Atanmak için alabileceğiniz belgeler nelerdir.
  • Geçmiş yılların KPSS taban puanları.
  • Merkezi alımlarda nasıl tercih yapılır?
  • Düz lise mezunları hangi unvanları tercih edebilir?
  • Düz lise mezunlarının başvurabileceği unvanlar ne iş yapar?
Gibi konularda yazılar paylaşmayı düşünüyorum. Bu konuda yazdığım yazıları da bu yazının altına link vererek yazacağım. Bir an önce atanmanız dileğiyle...

Düz Lise Mezunları İçin KPSS Kılavuzu Yazılar Listesi:



Anahtar kelimeler:
düz lise mezunları
KPSS düz lise
KPSS tercihler
anadolu lisesi KPSS tercih
düz lise tercih
düz lise KPSS tercih
düz lise mezunları sağlık memuru olabilir mi?
anadolu lise mezunları kpss bölümleri
kpss düz lise mezunları için meslekler 2018
kpss düz lise mezunları için meslekler 2019
kpss düz lise mezunları için meslekler 2020
kpss düz lise tercih kılavuzu
düz lise mezunları kpss'de hangi bölümleri tercih edebilir 2018
düz lise mezunları kpss'de hangi bölümleri tercih edebilir 2019
düz lise mezunları kpss'de hangi bölümleri tercih edebilir 2020
kpss lise mezunları hangi meslekleri seçebilir 2018
kpss lise mezunları hangi meslekleri seçebilir 2019
kpss lise mezunları hangi meslekleri seçebilir 2020
lise kpss bölümleri 2018
lise kpss bölümleri 2019
lise kpss bölümleri 2020
meslek lise mezunu kpss ile nerelere atanır
meslek lisesi mezunları kpss'de nereleri tercih edebilir 2018
meslek lisesi mezunları kpss'de nereleri tercih edebilir 2019
meslek lisesi mezunları kpss'de nereleri tercih edebilir 2020

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder