14 Aralık 2018 Cuma

Uzak Doğu Film ve Dizi Önerilerim | Mart 2017

Mart ayında izlediğim ve sizin de izlemenizi önerdiğim dizi ve filmleri bu yazı da topladım. Drama, live action vb. isimler kullanmak yerine film ve dizi gibi Türkçe ve genel isimler kullandım, umarım bazı çok bilmiş aslını inkar eden ahmakların gücüne gitmez.

Kore Dizileri:


City Hunter:
3. Kez bitirdim. Bu zamana kadar izlediğim en iyi Kore dizisi. İzlerken "Keşke Türkiye'de de bir şehir avcısı olsa" diyorsunuz. Eski ama efsane bir dizi. İzlemeyen herkese en kısa zamanda izlemelerini tavsiye ederim. Toplam 20 bölüm. Ama o kadar heyecanlı ki 3 veya 4 günde bitiyor.

Japon Filmleri:
I am a Hero:
Klasik Japon aksiyon filmlerine göre kaliteli bir yapım. Mangasının sadece ilk bir kaç bölümünü okuyabilmiştim. O yüzden ne ölçü de filme yansıtabildikleri konusunda bilgim yok. Ama mangasını okumamış biri olarak ben fazla bir kusur bulamadım filmde. Özellikle son kısım güzeldi.

NOT: Taslaklarda buldum bu yazıyı. Bu yazıyı yazalı neredeyse 2 yıl olacak. Emek vermişim yazmışım taslaklarda kalsın istemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder