7 Aralık 2018 Cuma

On The Wings Of Love, Beğendiğim İlk Filipinler Dizisi


On The Wings Of Love, İndiasia isminde bir çeviri grubunun çevirdiği Filipinler yapımı bir dizi. Dizinin her bölümü 25 dakika ile 30 dakika arası uzunlukta. Bu diziyi My Drama List'te izleyecek dizi veya film ararken buldum. Türkçe çevirisinin olduğunu da öğrenince hemen başladım izlemeye. Şu an 21. bölümdeyim.

On The Wings Of Love, ismindeki "Love" kelimesinden tahmin edebileceğiniz gibi romantizm kategorisinde bir dizi. On The Wings Of Love'ın konusu kısaca şöyle: Baş roldeki kız, kiliseler arası koro yarışması için Amerika'ya gider. Yarışma bittikten sonra Amerika'da kalmanın yollarını alır. Eski sevgilisinin annesi ona Amerikada yardım eder. Amerika'da kalmanın yani Green Card almanın tek yolu evlenmektir. Bu yüzden kız eski sevgilisinin kuzeniyle para karşılığı (parayı kız veriyor) evlenir. Baş roldeki kız ve erkek göçmen bürosundaki memurları evliliklerinin sahte olmadığına ikna edebilmek için yaklaşırlar.


On The Wings Of Love'ın sevmediğim özellikleri: Oyunculuklar kötü, senaryo konusu genel olarak iyi ama ayrıntıları çok kötü. Kurgu da ortalamanın altında. Herkes laptopları işleri biter bitmez çat diye ekranlarını indiriyorlar. Ben acıdım bilgisayarlara. Ayrıca böyle çok gereksiz bir eylemin dizide gösterilmesi de dizinin daha kalitesiz görünmesini sağlıyor. Neredeyse bütün karakterler kötü karakterli. Aynı Türk dizilerinde olduğu gibi. Herkes bencil, herkes herkese kötü zanda bulunuyor, herkes kendini beğenmiş vs. Mesela kızın babasının kalbinde problemi var ama herkese bayılma şakası filan yapıyor. Kızın babası ölse üzülmezdim bu yüzden. Ayrıca tam ihtiyaç zamanında bir mucizenin yaşanması olayı çok fazla kullanılmış. Dizinin kötü yanları saymakla bitmez. Son olarak kızın eski sevgilisi tam bir züppe, bencil, kendini beğenmiş, dünyanın sadece onun etrafında döndüğünü sanan, her şeye sinirlenen, salağın teki. Böyle bir erkek ile sevgili olan kızın aklından şüphe ederim ben. Gerçi Türkiye'de de kızlar bu tarz kötü karakterli erkeklere bayılıyor. Başroldeki kızın ablası kızdan çok daha güzel. Hatta dizide gördüğüm en güzel Filipinli, kızın ablası.

On The Wings Of Love'ın sevdiğim özellikleri: Yıllar önce bazı fakir Kore'lilerin ucuz bir ülke olduğu için ailelerini Filipiler'de yaşamaları için gönderdiklerini öğrendikten sonra Filipinlere ilgi duymaya başlamıştım. Mesela internet üzerinden iş yaparak Türkiye'deki asgari ücret kadar bir ücret kazanabilirsem Filipinler'de rahat bir şekilde yaşayabilirim. Ayrıca Filipinler'in anadillerinden biri de İngilizce. Hem İngilizcem de gelişmiş olur. Bu tarz düşüncelerden dolayı Filipinler'e ilgi duyuyorum 3, 4 yıldır. Bu yüzden bir Flipinler dizisi olması benim için iyi özelliklerden biri. İkincisi 3 senedir Green Card kazanabilmek için çeşitlilik kurasına başvuruyorum. Bu yüzden Green Card ve Amerika'ya ilk kez gelen bir göçmenin yaşadıkları ile ilgili olması da benim için dizinin iyi özelliklerinden. On The Wings Of Love'ın bir sürü sevmediğim özelliğini saymış olamama rağmen daha önce izlediğim Filipinler filmlerinden, dizilerinden çok daha az kanser bir dizi.

4 yorum:

  1. On the wings of love linklerini atarmısınız hiç bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://indiasia.boards.net/board/394/on-wings?page=1
      Ben buradan izliyordum. Ama uzun süredir yeni bölüm vermediler. Ben de İngilizce altyazılı olarak biraz devam ettim. Sonra sınavlar filan araya girince bıraktım izlemeyi. Benim bildiğim başka bir çeviren grup yok. Türkçe altyazı gelirse devam etmeyi düşünebilirim.

      Sil
    2. Bu kinkde yalnız 49 bölüme kadar var diğer bölümleri alt yazılı nasıl izleye bilirim lütfen cevap verirmisiniz?🙏🏻

      Sil
  2. On The Wings Of Love devam ne zaman gelecek acaba lütfen cevap verirmisiniz bekliyoruz

    YanıtlaSil