21 Aralık 2018 Cuma

Bitcoin'in Düşmesi Benim İçin Ne İfade Ediyor?


Bitcoin veya diğer kripto paralar bir kaç haftadır çok düşük seviyelerde seyir ediyor. Ben de bu konu hakkında kısa bir yazı yazmaya karar verdim. Yazıma başlamadan önce yazdığım herşeyin yatırım tavsiyesi olmadığını ve yatırım yapmadan önce sadece kendinize danışmanız gerektiğini hatırlatırım.

Bazı felaket tellalları "Bitcoin düştü, bundan sonra daha da düşecek. Artık Bitcoin bitti diyorlardı." Şu an tekrar yavaş da olsa yükselişe geçti. Ama bu yazının konusu bu değil. Bu yazının ana konusu Bitcoin'in düşmesinin faydaları.

Elinde çok fazla (fazla veya az olması kişiye göre değişir.) Bitcoin olan biri için Bitcoin'in düşmesi kötü bir şey olabilir. Çünkü yatırabileceği parayı Bitcoin'e yatırmış ve Bitcoin'in düşük olduğu bu zamanlarda yatırdığı para Bitcoin ile erimiştir. Ayrıca Bitcoin'in yeniden yükseleceğinin de garantisi yok.

Ama bir de benim gibi elinde çok az Bitcoin olanlar var. Elimdeki Bitcoinlerin tamamına yakınını üniversite harcımı ödeyebilmek için bozdurup çekmiştim borsadan. Hatta çok iyi bir değerden bozdurdum. Ben bozdurduktan bir ay sonra filan da düşmeye başladı Bitcoin. Ben de tekrar bitcoin kazanmak için bir kaç tane faucet sitesini belirleyerek her gün bu sitelerdeki captchaları çözerek bitcoin ve diğer kripto paraları toplamaya başladım.

Ama ilk faucet gezmeye başladığımda Bitcoin ve diğer kripto paraların değeri yüksek olduğu için kazandığım paranın Türk Lirası olarak değeri yüksek ama Bitcoin ve diğer kripto paralar olarak değeri düşüktü. Ama Bitcoin düştükçe Faucet sitelerinin verdiği Satoshi ve kripto para miktarı iki katına çıktı. Bu şekilde daha hızlı Bitcoin ve diğer kripto paraları kazanmaya başladım.

Şimdi Bitcoin'in ve diğer kripto paraların tekrar yükselerek 2 katına çıktığını düşünün. Benim Bitcoin 40.000 lira da kazanacağım paranın 2 katı kadar param olmuş olacak. Yani olumsuz bir durumu olumlu bir duruma çevirmiş olacağım. Ama bu riskli bir durum. Çünkü Bitcoin'in yükseleceği kesin değil. Yükselirse de kaç ay veya yıl sonra 40 bin lirayı geçeceği belli değil. Ben Bitcoin'in yükseleceğine inanıyorum. Bu yüzden Bitcoin fiyatının düşmesini olumsuz bir durum olarak değil aksine olumlu bir durum olarak değerlendiriyorum ve olabildiğince Bitcoin toplamak için kullanıyorum.

Kullandığım Faucet Siteleri:
Bonus Bitcoin
Free Dogecoin
Bit Fun
Moon Bitcoin
Moon Dogecoin
Moon Litecoin
Moon Dashcoin
Moon Bitcoin Cash
Bu 8 siteden günde ortalama 0.25 lira kazanıyorum.

Bu yazı ve bu blogta yazdığım hiç bir kelime, cümle, yazı yatırım tavsiyesi değildir. Kendiniz bütün durumları değerlendirerek kendi hür iradeniz ile yatırım yapma kararı alın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder