2 Aralık 2018 Pazar

Kasım 2018

2018 Yılının bitmesine bir ayın kaldığı bu günde sizlere son zamanlarda nelerle uğraştığımı ve Aralık ayında nelerle uğraşmayı planladığımı anlatacağım.

2016 Ortaöğretim KPSS'den 92.03 puan almıştım. Memur olabilmek için 2018 Ortaöğretim KPS sınavı yapılıp da 2016 KPS sınavı geçerliliğini yitirene kadar yaptığım şeyleri sırasıyla yazayım:
1- 2016/2 Merkezi atamasında tercih yaptım.
2- İzmir Karşıyaka Adliyesi İnfaz Kuruma Mermurluğu (Belge eksikliği)
3- Çorum Adliyesi icra katipliği (klavye sınavında elendim)
4- Doğalgaz yakıtlı kalorifer ateşçiliği sertifikasını aldım.
5- 2017/1 Merkezi atamada tercih yaptım.
6- 2017/2 Merkezi atamasında tercih yaptım.
7- Ankara Adliyesi'nde Çorum Adliyesi'nde çalışmak için Mübaşirlik mülakatına girdim (elendim).
8- Samsum Adliyesi'nde Çorum Cezaevinde çalışmak için kalorifercilik mülakatına girdim (elendim).
9- Samsum Adliyesi'nde Çorum Cezaevinde çalışmak için infaz ve kuruma memurluğu mülakatına girdim (2. sıra yedek olarak kazandım ama sıra bana gelmedi).
10- 2018/1 Merkezi atamasında tercih yaptım.
11- Yüksek Seçim Kurulu'n da (Ankara) veri hazırlama ve kontrol işletmenliği mülakatına girdim (kazanamadım).
12- İstanbulda Adli Tıp Kurumu'nda Hizmetli olmak için mülakata girdim. (Ve KAZANDIM [Sonunda harcadığım onca emeğin karşılığını aldım])
13- Çorum Adliyesi'nde Sungurlu Cezaevi'nde çalışmak için infaz koruma memurluğu mülakatına girdim. (Elendim)
14- İzmir Adliyesi'nde mübaşirlik mülakatına girdim (Sonuçlar daha açıklanmadı).
15- 2018 Önlisans KPSS sınavı'na girdim. (93.57 Puan aldım.)

Memur olmak için 2 yıldan fazla süredir uğraşıyordum ve sonunda emeklerimin karşılığını aldım. Adli Tıp Kurumu İstanbul (Taşra) Destek Personeli (Hizmetli) pozisyonu için yapılan sözleşmeli alımı kazandım. Şu an güvenlik soruşturması ve arşiv araştırmasının bitmesini ve sözleşme imzalamak için çağırmalarını bekliyorum.

Bunların dışında başka olaylar da oldu. Mesela bedelli askerliğe başvurdunm Eylül'ün 21'inde 21 günlüğüne askere gideceğim.

Ahmet Yesevi Üniversitesi Uzaktan Eğitim Bilgisayar Mühendisliğine kayıt oldum. Vizeler 1 Aralıkda bitti. Vizeler iyi geçti. Şu an sırada ödevleri eksiksiz şekilde yapmak var. Ödevler çok önemli çünkü nota etkisi %7,5. Vizenin %18 olduğu düşünüldüğünde çok iyi bir puan. Ama nota en çok etki %70 ile final sınavında. Ocak ayının ilk haftasında finaller var. Finallere iyi çalışarak hiç bir dersten kalmadan bu dönemi bitirmek şimdilik en çok odaklandığım şey.

Aynı zamanda Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi'nde Web Tasarımı ve Kodlama Bölümü de okuyorum. Açıköğretimde bu dönem 6 ders alıyorum ve 6 dersin de vizesi kötü geçmedi. Daha sonuçlar açıklanmadı.

Kasım ayında Önlisans KPSS'ye girmiştim. Sınavın ortasında çok kötü işeyesim geldi. O kadar çok geldi ki yerimde duramıyordum. Kafam beynim de bir süre sonra durmuştu. Hatta denklemi yazıyordum ama çözemiyordum yani işlem yapamıyordum. Bu yüzden bir sürü çok kolay soruyu yapamadım ve erken çıkmak zorunda kaldım. Halbuki sınavın ilk başlarında çok iyi çözüyordum soruları. Bu gidişle yine 90 puanı geçerim diye düşünürken böyle bir durumla karşılaşmam baya üzdü beni. Ama kendimi geliştirmek ve daha iyi bir hayat yaşamak için ilerlediğim bu yolda çoğu şeyde başarısız olacağımı zaten biliyordum. Önemli olan baarısızlıklardan ders çıkarmak. Bir daha ÖSYM sınavlarında daha dikkatli olacağım.

Aslında anlatacak çok daha fazla şey var ama fazla uzatmadan burada bırakalım bu ay. İnşallah Ocak ayında da böyle bir yazı yazarak günlük gibi aylık tarzı bir şey oluşturabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder