30 Mayıs 2016 Pazartesi

Dolu Dolu Geçen Günler

Bir önceki yazımda HTML öğrenmeye başladığımdan söz etmiştim. HTML ile ilgili neredeyse her türlü temel şeyi öğrendim ve bunları denedim. Hep merak ederdim acaba sadece HTML kullanarak bir web sitesi hazırlasam ve bunu Hosting'e atsam gösterir mi diye. Bunu da deneme fırsatım oldu. İlerleyen günlerde HTML ile ilgili biraz daha çalışacağım ve bir gün önce öğrenmeye başladığım CSS ile birleştirerek alıştırmalara devam edeceğim. Bir önceki cümlemden de anlayacağınız üzere HTML bittiği gibi CSS çalışmaya başladım.

Ayrıca dün boş bir zamanımda yeşil kart ile ilgili araştırma yaptım. Çoğunuz reklamlarını görmüşsünüzdür. "Amerika şu kadar bin göçmen alıyor sen de baş vur Amerikan rüyası gerçek olsun" tarzı reklamları. Bir ay önce Amerika Birleşik Devletlerinin gerçekten böyle bir uygulaması olduğunu öğrendim. Üstelik bedava bir uygulama. İnternet üzerinden bir form dolduruyorsunuz ve çekilişle her yıl 50.000 kişi yeşil kart kazanıyor. Yeşil karta sahip olduğunuz zaman oy kullanabilmek haricinde Amerikan vatandaşlarıyla eşit haklara sahip oluyorsunuz. 5 Sene boyunca Amerika'da ikamet ettikten sonra da tamamen Amerikan vatandaşı olabiliyorsunuz. Bu çok ilgimi çekti benim. şansımı denemeye karar verdim. Ama baş vurular eylül veya ekimde açılıyormuş. Ayrıca 2016 yılında 2018 yılında gitmek için başvuruyorsun. İlerleyen günlerde bunun hakkında kapsamlı bir yazı yazabilirim.

5-6 Gün önce Yeni Projem isimli bir yazı yazmıştım. Bu yazıda bahsettiğim proje için blogu açtım ve ilk düzenlemeleri ve kayıtları girdim. Ayrıca iki tane bitmiş projemi de birer hafta arayla yayınlanmak üzere planladım. Projemin ev sahipliğini yapan bloga buradan ulaşabilirsiniz. Yakın bir zamanda bu projeyle ilgili olan 2 projemi de bitirip yeni projelere başlamak istiyorum. Yakında bu projeyi ayrıntılı olarak tanıttığım bir yazı daha yazacağım burada.

Son günlerde ilgilendiğim şeyler bunlara sınırlı değil. Bir kaç haftadır Efe Aydal isimli bir abimizin videolarını severek izliyorum podcastlarini severek dinliyorum. Efe Aydal sayesinde Podcast denilen olaydan haberim oldu. Format hoşuma gittiği için bende denemek istiyorum. Laptopun mikrofonu ile kayıt yapmayı denedim ama çok cızırtı oldu yakın bir zamanda telefona iyi bir uygulama kurarak tekrar denemeyi düşünüyorum.

Şimdilik bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder