8 Haziran 2016 Çarşamba

Wolftoon


Yeni Projem isimli yazımda yeni bir projemin olduğundan bahsetmiştim. Erken kalkan yol alır mantığıyla planladığım gibi Haziran ayı gelmeden hemen önce isme karar verip bir blog açtım. Ve o yazıyı yazdığımdan bu yana iyi gelişmeler oldu. Mesela ev arkadaşımın teki yazıcı aldı. Tabii tarayıcısı da var. Bundan dolayı moralim tavan yaptı ve en son üzerinde çalıştığım projeyi tamamladım. Sadece son bölümü (paneli) taratıp yazılarını Photoshop'ta yazması kaldı. Ayrıca üzerinde çalıştığım bir one shot olan "Sana Bir Şey Sorabilir Miyim?" isimli webtoonu da renklendirmeye başladım. Arada sırada tarattığım panellerde mürekkebin siyah değil de açık gri çıkması gibi olumsuzluklar olsa da böyle küçük sorunlardan yılmadan yoluma devam ediyorum.

Fazla uzatmadan bu blogun adresini veriyorum: http://wolftoon.blogspot.com.tr/

Şu an yayınlanmış olarak sadece Sihirli Lamba'nın ilk bölümü ve 2 tane duyuru var. Bu sayı her hafta düzenli bir şekilde artacak. Bu blogu açarken iki vizyon belirledim. Bunlar; Süreklilik ve üretkenlik. Sürekli olarak bir şeyler ürettikçe kendimi geliştireceğime inanıyorum.

Her hafta pazar günü Wolftoon'a girerek Sihirli Lamba'nın yeni bölümünü okumayı unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder