30 Kasım 2018 Cuma

Doğalgaz Kalorifer Ateşçiliği Kursu Deneyimlerim #0 Tanıtım & Liste

2017 Yılının Şubat ayında iki hafta halk eğitim merkezinin düzenlediği Doğalgaz Yakıtlı Kalorifer Ateşçiliği Kursu'na giderek Doğalgaz Yakıtlı Kalorifer Ateşçisi belgesini aldım.

Doğalgaz Yakıtlı Kalorifer Ateşçisi Sertifikası, özellikle memur olmak isteyen lise mezunlarının işine yarayabilecek bir belge. En kötü ihtimalle başvurabileceğiniz yer sayısını artırır.

Doğalgaz Yakıtlı Kalorifer Ateşçiliği Kursu ve belgesi hakkında kısa kısa yazılardan oluşan bir yazı dizisi hazırladım. Ve bu yazıların daha faydalı olabilmesi için sırasıyla bu yazının altına topladım. Doğalgaz Yakıtlı Kalorifer Ateşçisi Sertifikası benim fazla işime yaramadı. İnşallah sizin işinize yarar.

Doğalgaz Yakıtlı Kalorifer Ateşçiliği Kursu ve belgesi hakkındaki yazılarımın listesi:
1# Kursa Katılmaya Karar Verme Süreci
2# Kursa Katılma Süreci
3# Kursun İlk Günü ve Kurs Hakkında Genel Bilgiler
4# Kurs Süreci
5# Sınav ve Kursun Bitmesi
6# Belge Bir İşime Yaradı mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder