9 Nisan 2017 Pazar

Çorumspor'u Takip Edebileceğiniz Web Siteleri

Geçen hafta yazdığım yazıda Çorumspor'u takip edebileceğiniz 5 tane adres vermiştim. Bu hafta bu sayıyı daha da artırıp bir liste hazırladım. Yanlış anlayanlar için üstünü çizerek belirteyim: Ben Çorum Belediye Spor takımından bahsetmiyorum. Hakiki Çorum Spor'dan bahsediyorum. Ve Çorum 2. Amatör Küme B Grubu'nda olduğu için takımı takip etmesi zor. Ne de olsa düşeni dostu olmuyor. Herkes Çorum Belediye'nin peşinden gidiyor.

Lig ve Fikstür İçeren Web Sayfaları:
Türkiye Futbol Federasyonu Çorum İl Temsilciliği 2. Amatör Küme Büyükler Ligi Fikstür
Türkiye Futbol Federasyonu Çorum İl Temsilciliği 2. Amatör Küme Büyükler Ligi Puan Durumu
Amatör Futbol 2. Amatör B Grubu
Not: Haftayı seçmeyi unutmayın. TFF Çorum Futbol İl Temsilciliğinin linkleri çalışmıyor. Belki düzelir umuduyla yazdım yine de.

Sosyal Medya:
Çorum Spor Facebook Sayfası
Corumspor TV Facebook Sayfası
Çorumspor Twitter
Çorumspor TV Youtube

Diğer:
Türkiye Futbol Federasyonu Çorum Spor Sayfası

Geçen hafta Kargı Gücü'ne sahamızda yenildik. Bu hafta da şampiyonluk yolunda çok kritik bir maçımız var Bayat Belediye Gençlik Spor ile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder