11 Mart 2017 Cumartesi

Knight Online Altın Olta ile 1 Saat Balık Tutma

Exp Premium alanlara hediye olarak verilen Golden Fish Rod, yani Türkçesiyle altın olta ile bir saat boyunca aralıksız balık tuttum. Ve düşen eşyaları gözlemleyerek sizlerle paylaşıyorum. Oltayı pazardan 9.000.000 yani 9 m'e aldım. Yazıda paylaştığım fiyatlar Steam KO Pathos serverının bu yazıyı yazdığım zamanki geçerli fiyatlarıdır.

Uzatmadan hemen sonuçları yazıyorum.

Sonuç:
Tutulan War Flash: 37 [Oynadığım serverda 7.5 k ile 10k arasında değişiyor]
Tutulan Exp Flash: 30 [Oynadığım serverda 5k ile 7.5 k arasında değişiyor]
Tutulan Rainworm: 265 [Normal olta ile balık tutarken kullanılıyor]

Toplam Kazanç:
En kötü ihtimalle hesaplarsak; 37 * 7.500 + 30 * 5.000 = 427.500 coin
En iyi ihtimalle hesaplarsak; 37 * 10.000 + 30 * 7.500 = 595.000 coin

Yani kısaca saatte yarın milyon değerinde flash kasılıyor (Tabi benim oynadığım serverda bu fiyatta). Bir de bunu satmak için uğraşacaksınız. Tutulan 250'den fazla solucanı şu anlık depoda biriktiriyorum. Altın oltanın süresi bitince normal olta ile balık tutmak için kullanacağım. Ama 9.999 tane olunca ne yapacağımı hala karar veremedim.

Daha önce de normal olta ile 1 saat balık tutup gözlemlerimi yazmıştım. Arada pek fazla bir fark yok. Halbuki normal olta ile daha çok flash tutulduğunu duymuştum. Hangisinin daha iyi olduğunu anlamak için yakın bir zamanda bir tane daha gözlem yapacağım. Bu kez 10, 12 veya 24 saat boyunca altın olta ve normal olta ile balık tutup düşen itemleri karşılaştıracağım. Ayrıca şu an 100 tane mine guard (eski adıyla dig guard) keserek hangi itemlerden ne kadar düşüceğini gözlemliyorum. Yakın bir zamanda tekrar bir Knight Online yazısı ile sizlerle olacağım. Umarım bu yazılarım sizlere yararlı oluyordur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder