1 Aralık 2016 Perşembe

Wolftoon Pazar Günü Açılıyor

Bu hafta pazar günü Wolftoon’u açacağım. Daha doğrusu Wolftoon’u halka duyuracağım. Daha önce de burada Wolftoon’u tanıtan bir yazı yazmıştım. O zaman Wolftoon’un tanıtımını yaparak zirayetçi çekmemiştim. Bunun için Sana Bir Şey Sorabilir Miyim?’in bitmesini bekliyordum. Ama Sihirli Lambayı bitirdiğim gibi başımı bile kaşıyamadığım bir hafta geçirdim sonra da yoğunluktan başına geçemedim. Kısmet bu güneymiş.

İlk başta Webtoon Tr’de bir yazı ile tanıtacağım. Sonra Webtoon Tr’nin Facebook sayfasında çizdiğim şeyleri paylaşacağım. Böylece eskisi gibi inlere cinlere değil insanlara okutacağım yazdığım çizdiğim şeyleri.

Biraz da Wolftoon’da bundan sonra neleri nasıl yayınlayacağımdan bahsetmek istiyorum. Sana Bir Şey Sorabilir Miyim?’i kısa kısa bölümlere böldüm. İlk bölümü 7 panel olarak ayarladım. İlk bölümü bu pazar günü paylaşacağım. Sonraki 6 panel ise 2. bölüm olacak. 2. Bölüm üzerinde hala çalışıyorum. Ne zaman yayınlayacağımı kararlaştırmadım. Bu ay veya ocak ayında bir tane de 5 tane fanart belirleyip yayınlarım herhalde.

Bunların dışında kafamda başka projeler var. Ama bunlar hakkında henüz bir ilerleme olmadan bir şey söylemek istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder