12 Temmuz 2016 Salı

Kötü Kedi Şerafettin'de Çorum Tuğlası

Animasyon filmini izleyene kadar Kötü Kedi Şerafettin'in sadece ismini duymuştum. Animasyon filmi hoşuma gidince resmen Türkiye'nin çizgi roman deposu işlevini gören çizgi roman forumu Çizgili Forum'da Kötü Kedi Şerafettin var mı diye aradım ve buldum. Hemen okumaya başladım ama görüntü kalitesi kötü olduğundan okuyamıyordum. Bu yüzden ben de ara verdim. Lakin bilgisayarımı windows 10'a yükselttiğimde gelen bir program sayesinde çok rahat okuyabildiğimi farkedince okumaya baştan başladım.

Birinci cildi okurken seksen sekizinci sayfadaki bir panel bir Çorumlu olarak dikkatimi çekti. Şerafettin, çöplükten Cihangir'e gitmek için çöp kamyonunu gasp ediyor. Ve bunu yaparken de Çorum tuğlası kullanıyor. Demek ki o zamanlar da (1996-1997) Türkiye'de en çok tuğla ve kiremitin üretildiği şehir Çorum'du.

Fazla lafı uzatmadan o panelle sizi başbaşa bırakıyım;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder