29 Ocak 2018 Pazartesi

Gözlüklü Samuray [One Piece Fanfiction]

Ön Söz
Gözlüklü Samuray öylesine yazdığım bir hikayeydi. Roronoa Zoro Tayfa kaptanı olsa ve yeşil kafalı değil de uzun siyah saçlı ve gözlüklü olsa (Samurai Champloo'daki Jin gibi) diye düşündüm ve böyle bir şey yazmaya karar verdim. Hikaye One Piece evreninde farklı karakterlerle gerçekleşecek anlayacağınız. Önemli bilgi: One Piece izlemeseniz de okuyabilirisiniz (Sadece evrenler aynı sonuçta)

Not:
Anime ve manga forumlarında dolaşarak maziyi yad ederken 7 sene yazmış olduğum bu fan fictionu gördüm. Üşenmeden tüm hikayeyi okudum. Ve içimden dedim ki "ne yazmışım be!" Amatör bir çalışmaya göre okunası bir hikaye çıkartmışım bence. Şimdilik bu hikayeyi devam ettirmek gibi bir niyetim yok. Ama bu FF'ı yayınladığım forumların kapanma ihtimaline karşı ve kendi blogumda da yayınlamak istediğimden dolayı hikayeyi burada da yayınlayacağım. Ayrıca iyi veya kötü yorum gelmesi halinde devam ettire de bilirim.

Araştırdım; Bu fanfiction'ı 12 Ağustos 2011 tarihinde yazmaya başlamışım.

Bir kişi "Senin fanfictionunu mangalaştıracağım. İzin veriyor musun?" demişti. Ben de "olur" demiştim. O kişi bir sayfa çizip yollamıştı. Ama o sayfayı hiç bir yerde bulamadım. Bulsaydım o manga sayfasını da koyacaktım.
Buradaki bölümler gözden geçirilip imla hataları düzeltilmiş bölümlerdir.
İyi okumalar...

Bölümler:
Başlangıç: Susuz Ada
1.Bölüm: Denizciler Adaya Ayak Basar
2.Bölüm: Altmış Kişiye Karşı Tek
3.Bölüm: Zafer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder