30 Mart 2017 Perşembe

Başarısız Manga Girişimim

Uzun süre önce çizdiğim ve çizmeye başladıktan kısa bir süre sonra beğenmeyerek yarım bıraktığım mangadan bir sayfa.

2 Sayfa olacak şekilde senaryoyu yazmıştım. Ama çizerken senaryo çok saçma geldi. Kendimi olabildiğince kısa bir manga yapmaya odakladığım için berbat bir şey ortaya çıkacaktı. Ben de bıraktım çizmeyi.

Özetle hikaye şu şekilde: iki lisenin bayanlar futbol takımı arasında bir maçta geçiyor olay. Maçı 2. panelde gördüğünüz ana karakterimizin takımı bir fark ile kazanıyor. Ama ana karakterimiz çok kötü bir kaleci. Zaten yedekteyken as kaleci sakatlandığı için oyuna girmiş. Son dakikada rakip takım bir atak gerçekleştiriyor. Bizimkiler ne kadar önlemeye çalışsalar da başarılı olamıyorlar ve golü yiyorlar. Ana karakter ağlamaya başlıyor. "Hepiniz aylardır bu maç için çalışıyordunuz. Benim beceriksizliğim yüzünden hayalleriniz mahvoldu" filan diyor. Takım arkadaşları yanına gelip onu sakinleştirmeye çalışıyor. "Senin suçun değil...." Falan filan bitiyor öyle işte. Senaryosunu yazdığım kağıdı bulamıyorum. Bulabilsem direk senaryosunu yazacaktım.

Sonradan beğenmeyerek yarım bıraktım. Zaten çizimlerde de fazla tecrübem olmadığı için bir sürü hata yapmıştım. Görselde de görünüyor bu hatalar. Her ne kadar bakın bu benim yaptığım manga diye gösteremesem de cümle aleme, özellikle çizim konusunda bana çok şey kattı bu manga.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder