3 Aralık 2016 Cumartesi

İlk Kuru Boya Tecrübem

Daha önceden çizdiğim tosbağadan sonra Yeni Başlayanlar İçin Manga isimli kitaba 18 lira basıp aldım bari kitapda ne var ne yoksa çiziyim dedim ve en kolay kısımdan yani sevimli manga hayvanlarının en başından çizmeye başladım. İlk başta bu sevimli dişi kedicik vardı. Yarısını kendi evimde yarısını da ablamgilin evinde çizdim bitirdim. Ablamgilin evde çizmeyi bitirdiğimde baktım yeğenlerimin bir sürü kuru boyası var kuru boya ile boyamayı deneyeyim dedim. Küçükken tabii ki kuru boya ile bir sürü resim yaptım ama doğru düzgün bir şey ortaya çıkardığımı hatırlamıyorum. O yüzden başlığı "İlk Kuru Boya Tecrübem" yazdım.
İşte çizdiğim o kedi:
Çıkan sonuç beni baya bir tatmin ettiği için kuru boyayı başka çalışmalarımda da kullanmaya karar verdim. Kim bilir belki ileri de kuru boya ile bir çizgi roman bile renklendirebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder